Breakers

Yazı Boyutu :



Konusu
Benim adım Joo in-gong.. Ailemin bana isim ise "kahraman" anlamına geliyordu. Cidden mi?

Herkesin tahmin edebileceği üzere, sürekli ismimle dalga geçildi. Anaokulu, ilkokul, ortaokul ve lisede planlanıldığı gibi üniversiteye gidersem oradada alay konusu olurdum.

Yani, bir noktada gerçekten ismimden nefret ettim.

Ama artık etmiyorum, çünkü biraz farklı düşünüyorum, belkide Joo in-gong olarak adlandırılmak bir tür haberciydi?

Yazar: Chwiryong, 취룡 Türü: Aksiyon, Doğaüstü, Harem, Shounen, Macera, Fantastik, Dram, Gizem, Dövüş Sanatları, Psikolojik, Durum: Sitede Devam Ediyor.
breakers, breakers oku, novel, türkçe, türkçe novel oku, türkçe novel breakers, breakers türkçe novel, breakers türkçe novel oku, türkçe, novel, breakers, breakers novelupdtes
Share Tweet